Masalada Kızlar 36 haftalıktan sonra bebek pozisyonu değişirmi makat geliş benim bebek zaten normal de olmak istemiyorum o çatı muayenesinden sonra 😂
YuvarlanamayanPaanda Masalada askm 37+2 de kanalda olan bebeeem 37+4 de ayaklaro ile doğdu heran herşey olur
Filedna Masalada benim de makat gelişliydi , doktor secde pozisyonu da aklına geldikçe 1-2 dk dur dedi bir hafta uyguladım döndü valla😂 benimde ilk doğumum sezeryan buda mecburi sezeryan ama kpntrollerde makat gelişli olunca detaylı göremiyorlar diye çevirttirmişti doktorum🤗
Masalada Findukli_Lokum valla canım normal istemiyorum ya hem vajinamus var hem korkuyorum hemde hemoroid var afedersin 🤦🏻♀️
Masalada YuvarlanamayanPaanda Hmm anladım canım ya normal istiyordum da geçen gün çatı muayene oldum çok ağrım oldu ya 🤦🏻♀️Onun İçin sezeryan olmak istiyorum
Masalada Filedna ya ben internetten falan makat gelişinn anormal olduğunu okudum gerçekten öyle mi yani risklimi ilk gebeliğim bişeyde bilmiyorum 🤦🏻♀️
Filedna Masalada normal olmuyor makat gelişte sadece onu biliyorum canım, ayrıntılı bilgiye sahip değilim açıkcası sadece bana secde pozisyonunu söyledi birde alttan müzik dinlet demişti, ben kızımla oynarken yatıyordum secdeye direkt yerde😂😂🙈🙈