Bugün kontrolden çıktım kızlar enfeksiyonum varmış ilaç verdi bebeğe bulaşmaması için kullan dedi.Ve suyu azalmış bebeğin dedi sancıyı bekleyeceğiz dedi daha sonra nst ye yönlendirdi nst de sancım çıktı çarşamba aç karnına gel dedi sezeryan felan muhabbeti olmadı çatım normale uygun denilmişti sezeryana almazlar değil mi? Birde sancım çok mu nst den anlayan yorum yapabilir mi ?
