Glcn-0 Hemşiremiz hcg değeri ilk 4 hafta içinde düşük çıkarsa erkek yüksek çıkarsa kız bebek demişti benim 108 çıktı erkek olabilir dedi ama daha 7 haftalık hamileyim sizce bu mümkün mü ? Birde 500 hcg çıkan arkadaşım bugün cinsiyet öğrendi kızı olacakmış
YuvarlanamayanPaanda Glcn-0 bacım bilmiyormusun betadan önce bile cinsiyet belli oluyor 😂😂😂 akşam 9.12 aralıgı erkek 12.03 saat aralıgı kız wosnsısjsh tövbe estağfurullah bebe daha su damlası cinsiyeti nasıl belli olsun betadan
Zeynepozcan Glcn-0 Hemşiremiz hcg değeri ilk 4 hafta içinde düşük çıkarsa erkek yüksek çıkarsa kız bebek demişti O hemşireyi cimere sağlık bakanlığına şikayet etmek lazım millete niye yalan söyleyip kandırıyormuş acaba
Aysel_krdg Glcn-0 yani hemşire falan söylemedi ama bende duydum bir kaç arkadaşımdan da test ettim evet doğru yüksek çıkanların kızı oldu düşük çıkanların oğlu tesadüfen de denk gelmiş olabilir bilemiyorum😂
ebruuu- Glcn-0 ne kadar bilimsel tabi tartışılır ama evet benim de düşüktü ve erkek bebek bekliyorum şu an 💙😊🤷🏻♀️
Esved 69 la öğrendim ve kızım oluyo ne alaka hcg ye göre cinsiyet hesabı fısksldmlskd Bu gözler daha neler görecek yarabbim 😀