Rwerdst 1. Si ben o hanfendinin sonucuna yorum yapmadım. Kendi sonucum için yorum yaptım altta okuduysaniz onun için çok güzel artmış diye de söyledim. Zaten buranın benim için olmadığını tahmin etmeliydim. Ben bu tür insanlardan uzak olmak istiyorum. Bana bunu hatırlattığıniz icin teşekkürler. Hesabımı siliyorum ve hiç kimseye de bir daha yorum yapmiyorum