Merhaba. Ben bu sabah 6da ilk kez sancıyla uyandım 39+0 ım. Doktorum süre tut dedi 7.30 da tekrarladı bel ağrısı ve adet ağrısı gibi ağrım oldu. Karnım taş gibi oldu her yeri sertleşti parmakla dokununca parmak izim kalıyordu. Sanki adet olacakmışım gibi(adet ağrılarım çok şiddetli olurdu onun gibi bi ağrı ama 10-15 saniye sürüyor sonra bir buçuk saat ağrı olmuyordu allahtan kısa sürüyor uzun değildi) tuvalete gittim çok açık pembe akıntım gelince doktora gittim. Yolum 1 saat sürüyor çünkü belki sancılar arası daha düşer diye. Nst de az sancım çıktı (çünkü daha 2.3. Sancıda gittim) suni verip sancını arttıralım mı açılman yok çünkü dedi bende kendi sancılarımı beklersem bi sorun olur mu diye sordum hayır bekleyebiliriz hatta pazartesiye kadar bekle pazartesi istersen suni sancı verip normali bekleriz istersen sezeryana da alırız dedi. Annemi çağırdım o geldi, kanama su veya uzun süren 10dakikada 3 geçmeyen ağrı olursa sıcak duşa girersin öyle hastaneye gideriz dedi. Pazartesiye kadar bekleyeceğim bakalım