birmeleginannesi_ Enfeksiyon hastalıkları bölümüne gittiniz mi acaba ? Nerede olduğu bulunamadı dediniz ya o bölümde genel olarak araştırma yapıyorlar. Muhtemelen nereden kaynaklandığını bulurlar. Antibiyotik kullanımı da iyi değil ancak kullanılması gerekiyorsa da mecburuz bazı durumlarda başka çare kalmıyor. Gebelikte de kullanıyoruz okuduğum kadarıyla çok kullanmaktan yana değilsiniz o yüzden söyledim. Kendim olsam bende öyle düşünüyordum ama gebeliktede 4-5 kez kullanmam gereken durumlar oldu çünkü enfeksiyon bebeğe daha çok zararlı. Size de miligramı az gelmiş olabilir. Belki o yüzden de düşmemiştir.