Bende sade tüketemediğim için içine limon sıkıyorum ( tansiyon durumunuz yoksa limon kullanın ) , bazen çok az tuz koyuyorum
Kendi annemin yaptığı meyvelerden aromalarla beraber tüketiyorum
Sade içtiğim zaman boğazımda düğümlenip kalıyor gibi hissediyorum