Bende açıkçası dogum sancisinda okuyamam yogunlaşamam diye daha once suya okuyup hazirlamistim,,evde duzenli sanci baslayinca otu suya koydum,hastaneye gittigimde 5-6 cm açıklık vardi 2 saat sonra normal doğum yaptim,dogumdan çıkar çıkmaz eşim bir agacin köküne döktü o suyu