Merhabalar,
İlk çocuğum sezaryen olduğu için, ikincisi için gün verildi. Gün normal de 12 Haziran için verildi.
Doktorum, o gün sezaryenı kendi yapacaktı. Ancak nöbetten pazar günü çıktığı için pazartesi olmayacak. Bahsettiğim hastane devlet hastanesi.
Doktorumuz, eğer istersen pazar alalım dedi. Bende kararsızım. Kendim sağlık çalışanıyım. Kadın doğum doktoruma sordum. Çatıştığım hastanedeki.
O da bir gün ile bir şey olmaz pazar gidebilirsin dedi.
Sizden de fikir almak istedim 🌸