Doğumu bayrama denk gelebilme ihtimali olan özel takipli arkadaşlara bi sorum olacak. şuan 36. Haftamdayım bi ihtimal normal olursa ve bebeğim bayramda gelirse diye endişeliyim çünkü bildiğim kadarıyla doktorlar ve doğumda bulunması gereken ekipteki kişiler resmi izinde olacak ve öyle bi ihtimalde devlet hastanesinde nöbetçiler olduğu için oraya yönlendirildiğini duydum. Kontrolüme göre normal mi sezaryen mi olacak haftaya belli olacak ama ben normal olursa ve denk gelirse doktorum olmazsa diye endişeliyim. Küçük ilçeler için mi böyle yoksa merkezde olsaydıkta bayram sürecinde özellerde doktorlar ve ekiptekiler yine izinde mi olacaktı bilen var mı acaba??