Suheda_4406resul Kızlar doğum yapalı bugün 16. Günüm kanamam az az geliyor adet sonrası gelen lekelenme gibi. Size sorum kanamanız kaç gün sürdü ve doğumdan kaç gün sonra ilişkiye girdiniz? Bu arada sezeryan oldum
Kayaozge Suheda_4406resul Canım ben de sezaryan oldum benim kanamam 50 gün falan sürdü bi kaç gündür de gelmiyor bitti sanırım ilişkiye de kırkım çıktıktan sonra oldu çünkü yaralar kendini 40 günde anca topluyormuş
Sacmalama_engiinn Suheda_4406resul benim kazanmam 40 gün sürdü 40 çıkınca hemen ilişkiye girdik zaten 40 gün zor dayandım djhdjs 43 gün hemen adet oldum ama doğumdan sonra ilk günlerde kanmaa olur ama sonlara doğru akinti gibi rengi açık olur sonra biter apla
1asel-duru Suheda_4406resul bende sezeryanla doğum yaptim 40 gün boyunca leke leke geldi öyle şakır şakır hiç kanama falan olmadı WC gidince parça parça geliyordu sanki iki üç gün hasta bezi kullandım sonra normal ped kullandım ama 40 bitince hemen regl oldum kişiden kişiye değişir herhalde
Kayaozge Dilsay Kırkın çıktıktan sonra olur yazacaktım çeviri yapmış yoksa benim kanamam varken ben girmedim yanlış anlama olmasın