adenimm_ 36+3 deyiz Bugün kontrolümüz vardı gittik nst de ufak ufak kasılmalar çıktı 40 dk dan fazla nst ye bağlıydım var mı başlayanlar doktorumda bişey demedi olabilir bazılarının 2-3 hafta sürüyo dedi korktum 😑
guzelanne01_ adenimm_ aynıyız canım 36+3 bende 40 dakikalık bağlandım ilk algılıyamadı 2 ci 20 dakikada sancı çıkmadı kızımada çıkmamıştı işte,Senin için iyi bişey doğuma hazırlıyor vucudunu
ikiprensannesi66 Bizimde 36+0 bugün bel ağrısı ve bebek hareketlerinden kaynaklı kasılmalarım oluyor pazartesi randevumuz var