Öncelikle herkese merhaba. Ben 6 hafta 5 günlük hamileyim. İlk doktor kontrolümüzde keseyi ultrasonla göremedik alt muayene olmak zorunda kaldım öyle göründü. İkinci kontrolümde ultrasonda görebildik keseyi 6+2ydim kontrol günü. Ama hala bebeği göremedik ve kalp atışı duyamadık. Benim gibi yeni hamile olanlar bi yorum yapabilirler mi kalp atışı duyan duymayan yorum yaparsanız çok mutlu olurum🙏🏻