beyzzsenturkk Svda77 dogum sonrası dökülüyo ben gebeyken jilet vurmustum vurdugum yerler kaldı diger yerler sarardı döküldü ya bence dokunmayın
Hilal2 Beeeeen ilk gebelikte oldu jiletle aldım maalesef kaldı şimdi yine alıyorum hep alıyorum almaya devam erkek gibi hissediyorum artık
Yldzhra Benim de var ilk gebeliğimde oldu ağda yapıyordum bunda saldım gitti valla öyle gidip geliyorum doktora kimsenin umrunda değil zaten 😂
Seherklbs Svda77 hem göbek hem yüz bölgemde oldu maalesef umarım kendiliğinden dökülür yüzümü almak zorunda kalıcam yoksa 😒