Kizlar 36+5 gunluk gebeligim var kabiz degilim hic afedersiniz cokda kolay cikiyorum lavaboya günde iki kez flan ama orda çıkıntı var ve aciyir sürekli haftam ilerde diye mi dogumdan sonra gecer mi bu ya da bi genel cerrahiyemi gitsem krem flan bsey verirmi bana