Minikpopo bele yapılan iğne gerçekten hiç ama hiç acıtmıyor. Yani normal iğne vurulmasından bile dha yumuiak bi şey işlem sanırım iki dk sürüyor bir şey enjekte ediyolar. Bir dakika içinde ayaklarımda yanma hissettim sonra karıncalanma ve uyuştun zaten doktor diğerine başlayalım mı artık diye sorarken meğerse kesmeye başlamışlar 😁 ilk ayağa kalkarken değil sonradan zorlandım çünkü ağrı kesici antibiyotik hepsi em üst düzeydeydi 5 saat sonra yürüdüm ilk olarak. 8 de yürüdüğümde zorlandım tekrar ağrı kesici yaptılar