Kızlar 38+2 olduk çarşamba muayenem vardı açılma yok dedi doktor bugün hafif kasık ağrım(regl ağrısı gibi) ama dayanılmıcak kadar değil, çok çok şiddetli bel ağrım var ayakta dahi duramıyorum. Başka hiç bir belirti yok doktor çarşamba gel demişti ama yarın gitmeli miyim yoksa normal mi bunlar?