Smedine01 şampuan,sabun. Bana bir tek bunlar lazım oldu. Kızım yaz bebeğiydi. Yağ zaten bebeklerin derisi için asla uygun değilmiş,doktorlar önermiyor. 2 tane pişik kremi aldım içi dolu dolu skt bitti çöpe gitti. Bebeğiniz doğsun,pişik olursa alırsınız. Bebek pudrası aldım hiç kullanmadım,parfümlü şeyler bebeklere sürülmezmiş. Kısacası sadece şampuan ve sabun yıkamak için.