Dilber0601 Selam kzlar kontrolm vardi bugün 32+4 günlük oldu bebişim kilosu 2.300 gram dedi doktr haftasina göre iri dedi sknti mı dedim yok dedi kafam karıştı normal mi sizce de??
Yarensezer Bende 34+1 deyim. 2200 civarında olması gerekirken 2800 haftasına göre iri dedi. Sıkıntı mı dedim evet dedi. 🤔 İnsan bazen düşünmekten şaşıyor gerçekten