fzehraerncng Merhabalar, haftaya 28 haftalık oluyorum ve uçak yolculuğum var, doktora rapor için sorduğumda 32 haftaya kadar rapor istemiyorlar dedi ancak internette öyle yazmıyor o yüzden emin olamadım. Hamileyken uçak yolculuğu yapanlar yardımcı olabilir mi 😇
anapanda12 fzehraerncng 28 hafta için rapor alınıyo ben alıp da öyle yolculuk yaptım dönüşü de 32 hafta olduğu için tekrar aldım
Tugbayildiz21 fzehraerncng ben 28 haftalıkken uçakla seyahat ettim ve rapor istediler İstanbul havalimanında. Bence riske etmeyin hem xray den geçmemek için gerekiyor
Aynr1380 fzehraerncng tamda 28. Haftamda uçakla 2 saatlik yolculuk yaptım ve 31 haftalık ken dönüş yaptım iki gün önce yani 🤭
Aynr1380 fzehraerncng benden rapor isteyen olmadı . Z ray den geçmek istemediğimi söyledim göbeğimi gören Tm dedi üstümü aradılar elle sadece . İstanbul havalimanından kalkış yaptım
naz_ozz anapanda12 ya benimde ankarada mülakatım var bayramdan sonra 32-33-34 haftalara denk gelecek büyük ihtimalle bir sorun olmaz değil mi rapor isterler mi acaba
Tugbayildiz21 fzehraerncng sanmıyorum yazabileceğini bana doktorum yazdı ultrasonla uyumlu haftanızı yazıyorlar çünkü yine bir sorun tabii
anapanda12 naz_ozz rapor isterler ama 34 haftada uçağa almayabilirler sanırım 34 haftadan sonra uçaklara alım yapmıyorlar doğum olabileceği için ama 36 haftaya kadar alan firmalarda var biletinizi almadıysanız uçacağınız firmayı arayıp detaylı bilgi alabilirsiniz
Bhrbynl fzehraerncng canm ben hamileliğim boyunca yurt içi yurt dışı toplam 8 10 kere yolculuk yaptım. 28. Haftada alman gerekiyor ama sen onlara 26 haftalık hamileyim dersen istemiyorlar . Onların sisteminde senin gebeliğinle ilgili bilgiler yok sonuçta 1 yada 2 hafta küçük söyleyebilirsin rpor almadıysan. Ama 32. Haftada yolculuk yaptığımda göbeğim çok büyüktü o yüzden riske atmadım rapor aldım.
nino033 fzehraerncng malesef cnm 28 haftadan itibaren rapor istiyorlar ama karniniz belli etmiyorsa anlamıyorlar bile ama tedbir almakta fayda var ben 25 haftamda yolculuk yaptım doktor dönüş için rapor yazdı ama erken geldiğim için kullanmadim o ayri
naz_ozz anapanda12 anladım çok teşekkür ediyorum yok hayır almadım bilet bilgi alayım ona göre alırım bilet 🙏🏻