Esngr Kizlar sali gunu kontrolum vardi doktor bebegin suyunun azaldigini 1 hafta idare edebilecegini soyledi 39+3 teyiz pazartesi gunu kontrole cagirdi ozman alttan muayene edicegini soyledi benim ne bi sancim ne bi kasilmam var gecen hafta cumartesi nisanim gelmisti pazartesi beni sezeryana mi alir acaba acilma yoksa ya da direk suni sanci mi verir kafam cok karisik bu zamana kadar suyu iyiydi bi hafta icinde nasil azaliyoki
eminehilise Esngr benim doktorumda suyumun azaldığını, arttırmak için yapabileceklerimi söyledi. Havuç suyu iç, deveci armutu ye, ananas ye, bol su iç.
ardengunes Esngr canım bugün doğum yaptım suni sancıyla normal doğum baslatilacakti fakat kalp atışları bi anda yavaslamaya basladi oğlumun hava verdiler bana sonra normale döndü tekrar denediler yine aynı sonuç verdi sezeryana alındım meğer suyum bitmiş kalmamış suan cok sukur iyiyiz bin sukur allahima o yüzden riske atma derim
E23ww Benimde ilk dogumumda oyle oldu canim havuc ye bol bol bide benim suyum azaldigi icin sezeryan dedi 3 gun hastanede yattim sonra suniyle dogum yaptim
Esngr E23ww neden hastane yattiniz birde bebegin hareketlerine dikakt et gunde toplamda 15 kez hareket etmesi yeterli dedi
Esngr eminehilise son haftaya kadad boyle bisey yoktu birden nasil olduki tamm canim gunde 4 lt su iciyorum ama digerleeinide yerim insallah normal doguma engel olmaz
eminehilise Esngr normal Doğuma engel olacak bir durum mu bilmiyorum. Benim de Pazartesi fark edildi, sabah yine kontrolüm var. Doktor görmek istedi yeniden. Bakalım ne diyecek 🤷🏼♀️
reinamm Esngr o zaman devlete de bi görünüm bence. Bugün bir arkdş doğum hikayesini paylaşmıştı. Bebeğin kafası iri sezeryana alalm denmiş. Devlete gitmş herşey gayet normal demişler. Orda normal doğurmuş. Yani özeldeki doktoraların bi çoğu uğraşmak istemiyor🙄 bi teyit ettirin
Esngr ardengunes cok sukur allah bagislassin insallah dahada iyi olursunuz tamm.dikkat edicem tesekkur ederim. Nasil anlamiyolarki suyun bittigini ben gercekten hayret ediyorum
ardengunes Esngr allah razı olsun valla bizde anlam veremedik ki birde 2 gün önce camasirimda isalniyo diye gitmiştim şu sızıntısı olabilirmi dedim muayene ettiler ama değil demişlerdi meğer suyummus
eminehilise Esngr suyumuz artmış herşey normaldi çok şükür. Ama yine azalma olursa ve son haftalar diye Pazartesi kontrole çağırdı doktorum.
Ruyaaa Kizlar biliyosunuz benimde 32 de suyum ust sinirdaydi 36da alt sinira dustu 36+6 oldum ama bebek 33 haftalikla uyumlu kilosu 2350 olculuyor cuma kontrole gidecegim masallah hareketleri iyi kalp atisida iyi ama ben 2 gundur ishalim belim cok agriyor akintim cok koyulasti vajinayada cok baski var. Keske diyorum kontrole gidene kadar doguma gitsem.. :)