11+3 🙋🏻♀️ benim de yorgunluk halsizlik aşırı uyku hali ve bulantım hala devam ediyor bulantı için prilam kullanıyorum. 13. Hafta da hem tarama testi yapılacak hemde cinsiyete bakarız dedi doktorum :) ikili tarama testinde kan veriliyor mu bilginiz var mı acaba 🙈🥰