Nur_50 Kızlar ne yapıyorsunuz? Nasılsınız? Bugün bebeğime aldığım kıyafetler geldi o kadar duygulandımki. İlk bebeğim olacak çok mutluyum. Kıyafetleri çok minik ve çok tatlı ya.😃Cinsiyeti belli değil o yüzden bu renkler tercih ettim ve bu renk iki Cinsiyetede çok yakıştırıyorum.🌼
Ada022 Güle güle kullansın bebişiniz inşallah sağlıkla kucağınıza alın, bende böle soft renkleri erkek bebeğe yakıştırıyorum kız biraz daha canlı süslü olmalı bence 😄