Bebek90 ben hep yattım canım, sadece banyo, lavabo ve yemek yemek için kalktım. Psikolojimi hep iyi tutmaya çalıştım, onları tam zamanında doguracagima kendimi inandırdım. Beslenmeme çok dikkat ettim. Vitaminlerimi aksatmadim. Fetih suresi dinledim hergun youtube dan. Çok şükür 36+3 e kadar bekledik yavrularimla. 8 günlük olduk bile. İnşallah sen de tam zamanında kucaklarsin. Allah yardımcın olsun. Biliyorum çok zor bir süreç ama inan öyle güzel gözleri ve kokuları var ki, herseye değer annesi 🥰 sabır