Freefam bir tanıdıgımın kızı için de geriden geliyor diye gelişim geriliği var dediler başka doktora gitti gittiği dr da demiş ki gelişim geriliği falan yok bu cocukta sadece biraz minyon ve cılız bi bebek olucak demiş şimdi 7 aylık gerçekten de öyle minyon ve zayıf ama hiç bir sağlık problemi yok maşallah turp gibi