6 haftalığım benim de 2.9 çıktı fakat sağlık ocağındaki doktor gebeliğin ilk aylarında tiroid beta hcg hormonu ile karşılaştığında kendi hormonu zannediyormuş o yüzden genellikle yüksek çıkıyormuş. 2.5in altında olması öneriliyor. 11 gerçekten yüksek dahiliye doktoruyla görüşmelisiniz