Ben bazen 1 buçuk ayda bir gidiyorum eğer riskli bir durum sezersem tabiki giderim sancı ağrı vs. Ama gittiğimde de doktor gayet sağlıklı dediği için 1 buçuk ay arayla gidiyorum. Şuan 25 haftadayım ama sanırım 30 dan sonra iki haftaya düşer kontroller. Özele gidiyorum biraz da pahalı o yüzden uzun ara vererek gidiyorum