Papatyam17 valla müslin gerçekten çok işe yarıyor evde ince bir şeye sarmak için falan, ben mayısta doğum yaptığım için peşimiz yaz atıcam ince bir müslini üstüne tamam, ama normal penye battaniyede çok kullnışlı kesinlikle ve 4-5 tane gerekiyor.. hastane takımlarının içinden çıkan.. sizinde ekimde peşi kış alın derim evde sarmak için falan.. bi anda bi kusuyor bi kaka yapıyor falan derken hemen kirleniyor fazla sayıda olması iyi oluyor. Kalın olarak ben bir tane aldım tüylü gibi olanlardan kullanıyorum onuda havalar hala tam ısınmadığı için dışarı çıkarken onu atıyorum üstüne