8mucizem8 13 haftalık hamileyim Saçlarım çok yıprandı ve kıvırcık kabarık olmasından gıcık kapar oldum o yüzden keratin ve kalıcı Brezilya fönü yaptırmayı düşünüyorum ama bebeğe bir zararı olur mu ?
Papatyaaa__ 8mucizem8 keratin yapılmıyor hamilelere😊bende yaptırmak istedim yapmadılar zararlı diye doğurduktan sonra yaptrcam artık
mnli 8mucizem8 onlar normal zamanda bile insanı çok kötü yapıyor hatta benim kuaförüm dükkanın önünde açık havada yapıyor o havayı dükkandakiler solumasın yapana da yaptırana da zararı olmasın diye