Benanneyim Kızlar çatı oldum dün. Doktorum bana bebek geç gelebilir çünkü rahimin hala yukarıda dedi normal Doğum olacağım yani rahim yukarı da ne demek ? Bebek 41 haftayı bitirir mi 🐥