kuzumvebenn 32 haftalık hamileyim bebeğim 1900 kg doktorum iyi dedi ama bana biraz az gibi geldi nasıl sizce kizlar sizin bebisler kaç kg
Zzeyynep04 kuzumvebenn seninki normal canım 33+1 haftalığım 2.120 benimde asıl benimki azmış ama minyon ve zayıf olduğum içinde normal dedi o yüzden endişelenme derim
Gizembltc kuzumvebenn canım bende 32 haftalıkken gittim bana 1980 dedi ve herşey normal dedi içini rahat tut daha da zamanımız var doğuma kadar daha da artar bana da az gelmişti ama doktorum rahatlattı içimi
kubraselcuk kuzumvebenn benimki 32 de 2440 34 te 2800 çıktı ama beni baz alma benim oğlan babasına çekmiş😅 bence gayet normal olumsuz bir şey olsa doktorun söylerdi🥰
Yldzhra Zzeyynep04 canım nasıl zayıf diyor bu kiloya ben hayret ediyorum 3 kg olacak hali yokta benim 33+6 da 2150 idi Şuan 36+3 3200 gram yani normal doğumu beklesem 4 kg olcak zaten
kuzumvebenn kubraselcuk Maşallah sağlıkla gelsin aslan parçası bizim babamız da zayıf bende öyleydim 😁
kuzumvebenn Yldzhra Doktorum iyi dedi aslında ama ben evham yaptım sanırım teşekkür ederim canım benim
Zzeyynep04 Yldzhra bende anlamadım öyle dedi doktor normaldr 2.200 2.300 diyords sonrasında minyonsun diyor yeterli miyim değilmiyim bende şaştım
Sinemeknci 32+3 bugün doktordan geldik bebeğimin kilosu sizinkiyle aynı 1900 dedi bana da az geldi ama doktorum haftasıyla gayet uyumlu dedi baya bi konuştu içimi rahatlattı
kuzumvebenn Sinemeknci Banada öyle dedi aslında ama sanırım anne yüreği dedikleri bu olsa gerek insan herşeyi merak ediyor sorguluyor 🥰
Havvaca Yldzhra bizde bugün kontrolümuz vardı 31+6 günlük 2017 gram geldi bakalım bir sonrakinde bu kadar yüksek gelecek mi. Açıkçası şok oldum sizin bebişin bu kadar birden kilo almasına 💞 sağlıkla gelsin
Yldzhra Havvaca bizde duyunca eşimle şok olduk doktor haftalık 250 gram alabilir dedi bizimki daha fazla almış oluyor
Havvaca Yldzhra evet bende haftalık ortalama 250 gram diye biliyordum o yüzden şaşırdım. Maşallah sağlıkla gelsin 🧿
1kedi1bebe kuzumvebenn 31+6 da gittiğimde 42 cm 1878 gram olmuştuk doktor iyi demişti. 34+2 de randevumuz var pazartesi bakalım neler olmuş🤭
kuzumvebenn 1kedi1bebe Bana da 43 cm 1900 Gr dedi merak ettim inşallah sağlıklıdir güzel kilo almıştır annesi ❤️