Unalcagla 37+6 haftalık hamileyim.. Bebeğimin poposu hala aşağıda dedi doktorum dönmemiş. Göğsümün altını sıkıştırıyor, sert oluyor. Bu sebeple sırtım ağrıyor, dayanamıyorum.. Ne yapmam gerekir?