asli_hmz Geçen hafta kanamam oldu bir gün hastane yatışı sonrası ertesi gün suyum geldi bu sorunu yaşayan varmı aranızda🙏🏻
SudeT asli_hmz çok geçmiş olsun öncelikle birdaha yaşatmasın Rabbim 🙏🏼 bende de 19. Haftada olmuştu benimki enfeksiyondan olmuş kesem delinmişti rahim ağzı kısalığındanda süphelendiler ama bende rahim içi enfeksiyon çıktı sonradan parça alınıp bakıldı
Pamuk asli_hmz Bende 17. Haftada aniden açılmayla erken doğum yaptım.Sizi anlıyorum.Allah sabır versin 🤲
Mona- asli_hmz Rabbim bir daha yaşatmasın 🙏 Duygusal acısı başka bedensel acısı başka. Allah daha güzel günler yaşatsın size daha büyük mutluluklar tattırsın 🌸
asli_hmz SudeT Allah razı olsun size de çok geçmiş olsun🙏🏻lohusa dönemim bitince bende araştıracağım hala kanamam geliyor
asli_hmz Pamuk Allah razı olsun size de geçmiş olsun,sürekli ağlıyorum nedenini arıyorum,herşey yolunda diyorlardı nedenini söylemiyorlar,nedeni yok deyip taburcu ettiler.Size bir neden söylediler mi 🙏🏻
Pamuk asli_hmz Bende rahim ağzı yetmezliği oluşmuş.Son zamanlar vajinada batma dolgunluk hissi oluyordu normal sanıyordum meğerse açılmam olmuş.
SudeT asli_hmz kesinlikle araştırın bi sebebi vardır illa ki ben enfeksiyon tedavisi için hastanede bile yattım 3 gün tekrardan aynı seyler olmasın diye tabi takdir Allah tan bilemiyosun ben şimdi hamileyim 16 haftalık rahim ağzı dikişi atıldı tedbir amaçlı kan sulandırıcı kullanıyorum değerim biraz yüksek çıkmış mesela pıhtılaşma sizde tedavilerinizi tamamlayıp tekrardan hamile kalıp sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏼
Nesslis asli_hmz ben yaşadım berbat bir durum 18 haftalıktım hiçbirşeyim yoktu aniden bir gece suyum geldi 😔 dünyam başıma yıkıldı hastaneye yatışım oldu oldu ama bebeğimin suyu tamemen bitmişti 4 ay antibiyotik tedavisi yapıldı her günüm berbat birşey olucak mı korkusuyla geçti ve 34 haftalıkta doğumum oldu çocugum doğduğu günün gecesi ciger gelişmemiş oldugu için vefat etti yani bende öldüm dirildim anlatılcak gibi degil şuan hayla inanamıyorum 4 ay geçti üstüne ve mezarına gittiğim hergün ölüp diriliyorum çok zor birşey rabbim yardımcın olsun çektiklerimizi çekmezsiniz umarım inşallah rabbim iyi etsin dilerim başka denilcek birşey yok gerçekten çok üzgünüm durumuna beni hatırlattın 😔