EdaClp Selam kızlar 30+2 olduk yıkayıp ütülelemeye başlamadım hiç bişeyi ,aldığım gibi duruyor herşey , geç mi kalıyoruz bayramdan sonra yapsam acaba
Anneyimbennanne EdaClp 32deyim bende. Ama zor oluyor gerçekten 😑. Yeni bitirdimm bide ben temizliğimi de şimdi yapıyorum o yzden sanrm
ebru5855 EdaClp eğer kirlenip tozlanma durumu olmaz diyosan başlayabilirsin bende 36. Haftadayım anca başlayabildim bugün ütüsünü yapıcam daha
Guness09 32+2 deyim daha hiç bişey almadım arkadaşlarımın getrdigi 3 tane takım var sadece sizleri okyunca panik oldm
EdaClp Guness09 almaya başlasan iyi olur çünkü hem zaten gün geçtikçe pahalanıyor hemde ıvır zıvır çok olduğundan insanın kafası karışıyor