Gnm 24 haftalık hamileyim kaburgamın sol alt tarafında dün başladı sonra geçti bugün öğlen bi başladı ağrı hala geçmiyo😞 var mı bu durumu yaşayan nasıl geçti
Umutyorgun Gnm bende var ayni haftadayz benm 22.haftada basladi ciddi agri oluyr bende..haftaya kontrolum var.dr ye soracam..ama sunu fark ettim magnezyum icince hafifliyr agrm rahat uyuya biliyrm
Htccprz Gnm Ben de 20.haftadayim bende de aynı yerde batma var dün geceden beri nefes alırken ya da ters bi harekette asiti ağrıyor 😣
Zafley Gnm benim 16. Haftadan beri ağrıyor 😞 35. Hafta bitti sayılır maalesef bi çözümü yok otururken belini destekle mutlaka
Gnm MYSR batma gibi canım böyle sızı gibi sıcak su torbası koydum az önce çocuk ordan çıktı başladı atmaya sağ tarafa geçince ağrı geçti biraz
Gnm Umutyorgun canım doktorun söyleyince bizi de bilgilendirir misin benim doktorum sadece kalsiyum yazdı magnezyum vermedi o zaman böyle ağrım yoktu
Ozi Aynısı benimde olmuştu o haftalarda başladı çok iyi hatırlıyorum ölüyodum artık ağrısından doktoruma sordum uzan dinlen dedi olucak öyle ağrılar dedi tam 38. Haftamda kesildi o ağrı şimdi 40. Haftadayım inşallah o kadar uzun sürmez seninki
Gnm Ozi inşallah canım ya çalışıyorum bide ben mesleğim gereği çoğu kez ayaktayım ancak akşamları uzuncam artık 😞
Ygmrkya Benim 26 da başladı şuan 33 haftaligim devam ediyo hatta dahada zorladı sabahlara kadar uyumuyorum yapicm bisey yok bebek baskı yapiyo bba magnezyumda iyi gelmedi
Gnm Ygmrkya yaa 😞 sıcak su torbası denedin mi bana az önce iyi geldi gibi şimdi yine hareketleri orda hissediom ağrı başladı
Htccprz Gnm Benim başlarda sırtım çok ağrıyordu hatta günlerdir onla uğraşıyorum dün gece kaburgama geçmiş o feci ağrıyla uyandım sabah
HamidoDemirci Gnm benimde tam o hafta olmuştu doktora sordum normal dedi şimdi geçti korkmayın tek bi tarafa mutlaka baskı yaparmış bebek ve o yüzden öyle tek taraflı ağrı olurmuş
MisraAsyalina 37 haftaligim ve hala kaburgalrim agriyo 28 de falan baslamisti galiba ve doktoruma sordum bebek gelistigi icin baski yapiyor dedi bunun icin bisey yapamayiz dedi😏🙄Simdi hem sag agriyor hem sol 😯