ZTB Tkzbuse hayatım testlerde bi sorun görmediyse doktorun bu kadar haftaya kadar da bişi demediyse içini ferah tut. Doktorunla görüş. Randevu doluysa asistanına yaz bi şekilde ulaş seni araya alsın ki için rahatlasın hem. Baktın bulamadın randevu doktorundan. Başka birisine daha git. Bence yanlış görmüştür
Tkzbuse ZTB ay inşallah ya en iyisi başka bir doktor daha görsün diye düşünüyorum biraz da olsa içim ferahladi ama teşekkür ederim canım
hlnnnn Tkzbuse bana da 33.haftamda kol bacakta 8 hafta gerilik var denildi, iki haftadır dünyam başıma yıkıldı 3 doktor gezdim perinatolog da aynı şeyi söyledi. Cüce ya da cam bebek olabilirmiş 😔
Avril Tkzbuse ultrason cihazları bacak boyunu belirli bir haftadan sonra net ölçemiyor olabilir bence takılmayın Benim oğlum en son gittiğimizde artık içeride düz duramıyordu iki büklüm olmuş bacaklarını kendine doğru iyice çekmişti ikiye katlıydı çocuğun bacakları resmen bu yüzden tam net santimi ölçmüş olamaz aşağı yukarı bir hesaplama yapıyorlar işte doğunca çok farklı olabiliyor takılmayın bence bir şey olsa bu zamana kadar çoktan çıkardı
CemrePektas Tkzbuse ay benim ilk bebeğim bacak boyu gövde ile aynı gibiydi resmen. Doktor kısa demişti, ama şöyle ki eşim 190 ama bacakları kısa, yani kiminin bacak boyu uzun olur ya öyle değil. Genetik de olabiliyor
Tkzbuse CemrePektas şey bu defa gittiğimizde bizimde eşimle boy ortalamamizi isteyip ölçüm yaptı ona göre normal dedi yani dediğiniz gibi genetik olabiliyormus