Kbr_sn eliferkut31 sabah yapsan daga iyi olur cnm Beta HCG düzeyi en yüksek sabah olur idrarda adetinin de geçmesini bekle mutlaka
eliferkut31 Yorum yapan herkese çok teşekkürler yaptığım erken gebelik testiydi tam gününde yaptım ama çıkmadı tek çizgi