Merhaba hanımlar 32 haftalık sanarken kendimi 34 haftalıkmışıö ama doktorum sen 33+1 olarak hesapla dedi ilk nstde kalbi yavaşmış beğenmedi birdaha oldum yemek tatlı yiyip bu seferde beğenmedi ve sen bebeği uyutuyorsun diyor kalp atışı ilkinde düşük diğerinde bir düşük bir yüksek olduğu için çağırdı neyseki sonrasında serum taktılar birdahaa nstye girdim ve iyi dendi .Bir hafta sonra yine kontrolüm var yine aynısı olur mu diye endişeliyim 🥺