Birdemet95 🥲🥲 duramıyorumm olsada çıkmaz zaten biliyorum ama gelde yapma Vardır benim gibi olan biliyorum, söyleyin çekinmeyin😂
Feyza_d Birdemet95 rabbim umutlarınızi boş çıkarmasın inşallah pozitifi görürsün 🙏🏼 ilk bebeğimde bende 1.5 sene beklemiştim ama ikinci sürpriz oldu hemen oldu rabbim ol der olur
Dilaa63 Feyza_d Birdemet95 ayy bende 10 gün kala başlıyorum adete kadar 4 test yapmışlığım da var 😂bu ay kendimi tuttum yapmadım adetim gecikti ve iki çizgiyi gördüm sonunda 🙏Allah size de o iki çizgiyi nasip eder inşallah ❤️🌹
Lumlum Meli-sa ben de 12 gün varken eşimin isteğiyle yaptım dkdlld çıkmayacağını zaten biliyordum ama işte insanın yapası geliyor
mombarbie_ Birdemet95 benim regl düzensiz sat 5 mayıs yumurtlamayi 2 gün önce yakaladım bu işler bence çok karışık ya piki görünce herkes hamilesin dedi ama bugün çatladı sanırım 🤣
Kbr_sn Birdemet95 suanki hamileliğimi 8 gün kala yaptım tabiki negatifti ama ufak hamilelik belirtilerim vardı üzüldüm tabi brz aradan 4 gün geçti tekrar yaptım silik çıkmıştı 😊😊
mombarbie_ Birdemet95 2 gün pik durumdaydı bugün en alttaki siliklesmeye başladı çatlama gibi görünüyor ama bilemiyorum da
Sibelsibos Birdemet95 valla hiç bir şey diyemem ben test bağımlısıyım burda birkaç arkadasim daha biz bagimliyiz 🤣🤣bize gayet normal geliyor o yüzden
Melek__55 Birdemet95 ben ben 🤣 negatif gördüm diyelim bir kaç tane gene yapmak istiyorum aynı gün çok zevkli