Hulyaerol Çok şükür sonunda kesem göründü şimdi sıra iki hafta sonra ki kontrolde kalp atışını duymakta ,😊sizlere söylemek istediğim konu beni az çok gören olmuştur beta ile ilgili sorularda ilk 33 ile öğrenmiştim gebeligimi iki gün sonra 58 idi beta bir hafta sonra da 747 olmuştu we Dr um cuma gel demişti kese için az önce ultrason da baktı keseyi gördü çok az wajinal da bakmak istedi bebeği görmek için çok şükür alttan ultrason da bebeğim görüldü mercimek tanesi kadar henüz 🤭🙈rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲😊 bazı arkadaşlarrimin postlarina denk geldim bu dönemde bazı Dr yada acil Dr lari betaya göre gebelik diyemem diyorlardı ewet bu dönemde bana da aile hekimi olcak şahıs bu betaya göre gebelik diyemem dedi aşırı moralim bozuldu hatta burda da bazı yerlerde yazdım şükür şuan herşey Yolunda rabbim sizlere de nasip etsin ben size şunu diyeceğim betaniz warsa kanama leke yoksa çok ağrı sızı yoksa herşey Yolunda dir siz gönlünüzü ferah tutun olumsuzu düşünmeyin 🌸🙂rabbim kucaklarimizi boş bırakmasın 🤲😊
anneoluyoruuumm16 Hulyaerol kesin gebelik diyemiyor düşük betada aile hekimi. Mesela benimde 4.88 çıkmıştı her zaman 0.2 çıkıyordu yükselmiş ama bebek diyemem belki kist vardir dedi her ihtimali düşün umutlandirmayayim dedi. Bir hafta sonra pozitife döndü 😄 aile hekimleri daha garantici davranıyor
Myasminn Hulyaerol çok şükür canım, senin adına çok sevindim rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin ☺️
AsELinAnneSi__ Hulyaerol banada 90 çıkmıştı aynı şeyleri söyledi 200 civarı yine aynısı dendi çok korkuttular ama bebeğim 4. Ayını bititiyo şimdi çok şükür rabbim sağlıkla kavustursun isteyen herkese nasip olsun ❤️🐣
Hulyaerol anneoluyoruuumm16 kesinlikle aile hekimine göre gebelik diyebilmek için onların takibe başlaması için mutlaka kalp atışını duymak gerekli onlar için gebelik o zaman War demektir 😅🤷🏻oysaki kadın doğum Dr u bu betayla gebelik diyemem diye olumsuz bişi dememisti 😅ay gerim gerim gerdi beni aile hekimim
Mimpie Ben de 33 ile öğrenmiştim, iki gün sonra 97, 4 gün sonra da 648 oldu ilk gittiğimde kese görünmemişti. Ultrasona göre 5 haftalıkken kese göründü benimki de minicik. Perşembe günü randevumuz var kalp atışı için, sağlıcakla gelsinler inşllah 😍😇
Hulyaerol Mimpie oys maşallah 🥰❤️amin inşallah 🥰 rabbim o minicik kalp atışlarını da duymayı nasip etsin 😊 aaaa seninle aynı değerle öğrenmişiz gebeliği son adet tarihi ne canım 🙂
Busraaa1014 Mimpie Merhaba kasık agrilariniz oluyor mu? Belirtileriniz neler hepiniz için soruyorum benimde 6+1 bugün niyeyse hafif bir kasık ağrım var
anneoluyoruuumm16 Hulyaerol valla öyle ama kızmadım aile hekimine çünkü yasal olarak da 5 in altı negatifti 😂 Bizim doktor bayağı iyi bu arada ben bazı uzmanlardan daha çok güveniyorum ona. Her gitmeme detaylıca dinler muayene eder tahlil alır 😃 sohbetide çok iyi
Hulyaerol Myasminn 🥰❤️çok sağol canım sen bana baya teselli wermistin o günlerde seninle yorumlasarak olumlu düşündüm hep amin inşallah canım 🥰
Hulyaerol Aysel_krdg 747 çıkan betam pazartesi günüydü ayın 5 i 4 gün sonra yani bugün kese göründü 😊
Btl066611 Hulyaerol Bende 20 Nisan ve gebeliğimi 28 mayısta öğrendim 30 unda kan verdim hamile olduğumu söylediler hesaplayın 5 haftalık demişlerdi ultrasondan baktılar göremedim 10 gün sonra gelin dedi bende haftaya tekrar muamele olmaya gideceğim inşeAllah bu sefer bir aksilik çıkmazda görürüm.
Hulyaerol Mimpie 🙈 sanırım aynı ayda dogurcaz seninle 🤭 uygulamaya göre Şubat in başı beklenen doğum tarihi
Hulyaerol Myasminn 😊bende senin profilini görünce anında hatırladım çünkü bana baya moral wermistin hep olumlu konuştun benimle we haklı da çıktın 🌸
Mimpie Busraaa1014 bugün benim de kasığıma kramp girdi 2 dk yerimden kıpırdayamadım, gece çok huzursuzdum kasık ağrısından 5. Haftada bir sıkıntım yoktu ama 6.haftaya girince kasık ağrılarım artmaya başladı ara ara yokluyor
Hulyaerol Busraaa1014 merhaba ewet ilk başından beri hep sağ kasıkta batma hissi wardi ama rahatsız edici bir ağrım olmadı karın ve kasık ağrısı denemez pek sadece değişik bir batma hissi idi ilk haftalarında şuan pek kasık ağrım olmuyo sadece göğüste hafif ağrı o kadar bide mide bulantısı sabahları oda çok olmuyor şükür kasık ağrıları çok normal gebeliğin ilk aylarında endişe etmeyin sadece birazcık dikkatli olun ağır kaldırıp kendinizi yormayın kanama ws olmadığı sürece sıkıntı yok 😊