Patiquin Gonca4297 ya bende sizin gibiyim. 19 haftalığım bende. Hala mide bulantısı ve kusmalar bitmediği için asla içemiyorum. Direk çıkarıyorum. Bende korkuyorum suyu az olur diye. Doktor size ne söyledi bebeğin suyuyla alakalı.
Ruzgarmomsss Aysegul_my hergün bir bardak havuç suyu iç canım benimde son haftalar azalmıştı doktprum öyle demişti