Bir hafta önce sınırda demişti doktorum havuç falan yedim her gün çogalir belki diye suda iciyorum 2 , 2 bucuk litre su iciyorum yeterli gelmio başka doktora ciktim oda alt sınırda dedi bugün bana 3, 3 bucuk litre su iç gündüzleri dedi bol bol dinlen sol tarafına yat buna yapılacak bişey yok dedi doğsa yaşama şansı yok küçük dedi bida 1 hafta sonra muayene ol baktır dedi cok canım sıkılıyo moralim bozuluyo başından beri kanamaydi düşük tehlikesiydi derken bu haftalara geldik simdide suyunda azalma sorunumuz var cok canım sıkılıyo 😥