mihribanuzun Gebelikten sonra kullanmayı düşündüğünüz veya kullanıp çok memnun kaldığınız korse var mı? Önerirseniz çok sevinirim. 😬
semaa_ mihribanuzun bende şurada bekliyim yazın sıcaklarda çok rahatsız etmeyen iyi bir korse arıyorum bende
Feyzaclk mihribanuzun çok sıkı kalın belli taytlarım var ben onları giymeyi düşünüyorum. Korseyi kullanamıcakmısım gibi geliyor yaz günü
Feyzaclk mihribanuzun dedigim gibi beli sıkıysa ve biraz bel bandı kalınsa olur niye olmasın. Ki doğumdan sonra her türlü sıkar diye düşünüyorum göbek hemen gitmiyor