Esoo0698 Kızlar 29 haftalık hamileyim. Dün doktor kontrolüm vardı. Bebeğin boyu kilosunu sordum ama söylemiyolar. Sadece haftasıyla uyumlu diyolar. Ne zaman söylüyolar??
Elif949494 Esoo0698 ultrason kağıdında yokmu benim de söylemiyolar da ben genelde video çekiyorum ekranda kilo yazıyor boy zaten fl ile biz buluyoz onunda ölçüsü yazıyor
hunilimom Esoo0698 doktor sekretere söylemiyor mu bende öyle duyuyorum 😂 yada resimde yazıyor ordan bakıyorum
hilalklkn Esoo0698 ayy evet ya geçen gittim çocuğun yüzünü çekmiş ama sanırsın korku filmi gibi çekmiş makine 😂😂 sığmıyorlar artık kapıda demek ki 😂
Elif949494 Esoo0698 senin doktor da bi değişik benim doktor veriyor büyüdüğü için evet ultrason da da kocaman ama yine hiç vermemezlik yapmadı sende video çekip ordan bulcan artık