Ummsuheyb bende 32 haftamdayım yürürken ağrı çekiyorum birden Kasıklardan ağrı girdi bugün yattığımda da girdi birden oturduğum yerde de girdi belim kasıklarım ve kalçama ve bacaklarıma inen ağrı var yalancı sancı mı değil mi bilmiuorum ama yarında böyle devam ederse doktora gidecem