Kızlar merhaba sgk ya bile gittim çözüm bulamadım. Ben evleneli 1 sene olmadı martta doluyo. Bebek’te martta doğuyo. Evlilik tazminatınıda almak istiyorum. 32. Haftada rapor alsam sonra işten evlilik tazminatıyla çıkış verebilir miyim? Çok kişi yapmış öyle diye duydum. Bazılarıda rapordan sonra çıkış veremezsin. Rapordan öncede verirsen Doğum parasını alamazsın diyolar. Net bilgisi olan varmı🤔