aren3521 Merhaba kızlar kasıklarıma bir anda ani ağrı giriyor normal mi bu durum sizce 😞 vajina tarafına doğru
Coquette aren3521 benim 20. Haftalarda falan başlamıştı bu tarz ağrılarım 33teyim hala devam ediyor arada bıçak saplanır gibi oluyor hatta daha da şiddetlendi ama riskli bi durum yok dr normal dedi
ChemistrySK Bende 27+2 deyim ,az once geldik doktordan bebegin basi yukarida oldugu icin asagiya dogru kuvvetli tekmeleri olue bunlar normal demisti muhtemelen sizinde o nedenle vajinaya dogru agrilar olusuyor olabilir