umranaktas28 Hanımlar merhabaa. İlk önce 50 gr şeker testi yaptık 160 mg çıktı doktorum 100 gr şeker yüklemesi yaptırdı 3 saatlik. Henüz sonucu gösteremedim fakat anlayanınız varmı acaba🥺 Açlık : 67 mg 1.saat 144 mg Saat 112 mg Saat 87 mg
Ginger_ umranaktas28 1. Saat tokluk 144 çıkmış üst sınır 140 hafif diyet önerecektir doktorun şekerin yok diyebilirim canım gayet güzel değerlerin açlık max90 tokluk 140 ı geçmediği sürece bir problem yoktur
umranaktas28 Ginger_ çok teşekkür ederim ♥️ doktorum da şekerimin normal değerlerde olduğunu söyledi 🙏🏻