qozde benim oğlum 11 aylık iken hamile kaldım 1 yaşına girdiği ay öğrendik , bizim ki planlı isteyerek oldu ne kadar yaşları yakın olursa o kadar iyi olur demiştik , şimdi yaşları yakın olduğu için birlikte büyüdüler oğlumla kızıma baktıkça kardeşlik duygusu ne güzelmiş diyorum kendim tek çocuk olduğum için evlatlarımda gördüm kardeş güzelliğini , kızım 1 yaşına girene kadar çok zor geçti ama ne zaman kardeşi yürüdü oğlumdan mutlusu olmadı şimdi el ele diz dize kıskançlık duygusu dai yaşamadan büyüyorlar , ikisi oyun oynarken çektiğim tüm zorlukları unutup daha çok şükrediyorum Allah’a , ilk 1 senen zor olur kuzum ama sonrası harika oluyor , şimdi oğlum 4 yaşında kızım 3 yaşına girecek ve 17 haftalık 3.ye hamileyim oğlum kardeşlik duygusunu erken tattığı için doğmamış kardeşini dai çok benimsedi anne kardeş geliyor diyerek geziyor evde 🤲🏻♥️