Virgo Kızlar 38+5im nstde sancım en fazla 20lere çıktı. Bu haftayıda geçirir miyim sizce doğumdan bir kaç gün önce sancı kaç çıkması lazım ? Yoksa birden mi geliyor sancılar
Deletedmom_116 Virgo Sancin asnizin bı saat içinde bile yükseliş ecikabilir cnm şimdi bu çıktı yükselmez diye düşünme 70 80 100 o civarlara çıkarsa doğum olur
1asel-duru Virgo valla benim 32 haftada sancım 100 lere çıkmıştı ebeler çok dedi serum falan takıldı 20 lere düştü bunu da sancidan saymiyolar sizin daha zamanınız var herhalde